Vann idag!!

Tja! Nu har jag kommit hem från konståkningen och jag vann, igen:D:) Alice vann också!!:). Sen for jag och Alice och åt på en italiensk resturang, jag tog en "calzone" den var god!
Nu ska jag tagga inför handbolls cupen imorrn:):D men jag och Alice vart typ interjuvade av nån reporter från luleå hockey, det var PINSAMT!! Dom fråga typ hur de gick och hur länge jag hade åkt mm. Sen så visade dom mitt åk på dom STORA skärmarna i A-hallen!!! Det var sjukt pinsamt! Men jag har inte gjort nå mer idag typ

xoxo Moa


Kommentarer
Postat av: Ploji!

Visa dina skal i en video :)

2013-01-20 @ 00:15:40
Postat av: Ploji!

Kan du inte lägga ut mera videos på yt, du har ju bara en :P

Svar: Ska men ska byta konto
Moa Tandlund

2013-01-20 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback